Маркетинг-бұл әдемі және заманауи сөз, деп ойлаймыз... Жоқ, ол шамамен 100 жыл бұрын пайда болған және кез-келген компанияның ажырамас бөлігі, тіпті ең кішкентайы. Нарықтық экономиканың қалыптасуы нәтижесінде бәсекелестік пайда болды және бұл маркетингті дамытудың негізгі факторы, өйткені тұтынушылар тауарлардың сапасы мен құнын ғана емес, сонымен қатар буып-түю, қызмет көрсету және физикалық атрибуттарды да талап ете бастады. 3 тоқсанда "кәсіпкерлік және бизнес негіздері" сабағында он сынып оқушылары маркетингті зерттейді. Біріншіден, балалар маркетингтік қызметті қандай тауарлармен дамыту керектігін шешіп, 4Р Стратегиясын жасады, ал бүгін сауалнама әдісімен далалық зерттеулер жүргізді. Ол үшін оқушылар сауалнама жасап, сыныптастарымен сұхбаттасып, жауаптарды талдап, одан әрі қызмет ету туралы қорытынды жасады. Бұл скучно емес еді... Алда әлі де көптеген қызықты нәрселер бар!